Social media marketing


Social media marekting
ma wpływ na umocnienie wizerunku marki, co w konsekwencji prowadzi do zwiększenia sprzedaży, a więc osiągnięcia głównego celu wielu organizacji. Badania przeprowadzone przez "The Economist" (na podstawie ankiet 798 menedżerów firm z całego świata) pokazują, że 90% firm ma swoje strony internetowe, 88% firm używa e-maila i aż 48% firm wykorzystuje social media do komunikowania się z otoczeniem. Oferujemy obsługę klienta z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, w tym media społecznościowe.

Komunikacja poprzez social media, tj. Facebooka czy Twittera, powinna być aktywna, a więc niezbędne jest reagowanie na zapytania i wpisy klientów. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe to wchodzenie z nim w interakcje i pomaganie w rozwiązywaniu ich problemów. Wszystko to oferujemy przy zachowaniu wysokiej jakości odpowiedzi, rzetelności, wiarygodności oraz równym traktowaniu wszystkich klientów.

Potęga oddziaływania mediów społecznościowych:



Brak dialogu z klientami, również w mediach społecznościowych, oraz brak reakcji firmy na zmieniające się zachowania i preferencje komunikacyjne klientów, może doprowadzić do ich utraty. Prowadzimy aktywne działania i doradztwo w zakresie CRM (Customer Relationship Management).

W sprawie szczegółów oferty prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dzida Media | Agencja nowoczesnego marketingu

sample+48 790295260
+48 (22) 400 33 69

sampleTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.